大澳必到超悠閒美景茶座 我決定要慢下來

早排介紹過一間大澳Cafe💜其實上次已經想介紹呢間茶座🤩不過佢冇開,最近呢次終於去倒啦😋慕名而來,黃昏嘅時候黎就可以望倒大澳太陽落山嘅靚景🌅 茶座既主旨係<我決定,慢下來>,大家去開大澳,不妨去吓呢間relax下

_
我地就問咗店員呢度嘅招牌,佢哋都好熱情咁推介咗好多好嘢食俾我哋😋
🍹涷檸蜜
平時去到餐廳我就好少飲檸蜜,但係呢度嘅檸蜜真係有驚喜🤩新鮮檸檬連皮榨,另外再加左柚子蜜,感覺好清新,一啲都唔甜架

_
🍰招牌芝士蛋糕
嚟到嘅時候所有蛋糕咁岩都賣晒😭😭不過店主好好人俾咗一舊我地食,口感順滑💜

_
🥖煙肉芝士多士
嚟到嘅時候見到好多人食所以叫咗黎試吓,食落去好脆口,重鹹香味

地址 🗺
三盞燈茶座
大澳三涌棚39號



MENU:













留言

熱門文章